Dansk startup vælter international crowdfunding platform

Estimeret læsetid: 1 minutter

Den danske trælegetøjs startup, FableWood måtte fredag melde udsolgt af de 50 første ordrer efter .

FableWood, med base hos Stjerneskibet i Odense, måtte blot 12 minutter efter de gik live på den verdensomspændende crowdfunding platform, Kickstarter melde udsolgt af de 50 første fabeldyr. De to iværksættere bag virksomheden havde nummereret de første 50 fabeldyr, som nu er solgt på Kickstarter.

FableWoods nye Kickstarter-kampagne kan du finde her.

Da kampagnen havde rullet i 20 minutter var målet for hele kampagnen indfriet, og produktionen af den næste serie af magnetiske trædyr er derfor nu en realitet. Og blot en time senere var der rullet det dobbelte af kampagnens målsætning ind og folk fra hele verden giver support til de to iværksættere, som fandt sammen på ingeniørstudiet, DTU.

Ordrerne bliver fortsat ved med at vælte ind på Kickstarter platformen fra kunder verden over. På blot tre dage er det ønskede mål indfriet med 680% og der er endnu 28 dage tilbage af kampagnen.

Læs mere om kampagnen på Kickstarter her.