Sneakerbrand går fra fra Løvens Hule med investering

Estimeret læsetid: 2 minutter

Foto: PR // ERRANT ApS

Det Aalborgensiske sneakerbrand ERRANT sælger sneakers direkte til forbrugeren. Ved at springe fordyrende mellemled over kan de skrue helt op for kvaliteten og komforten, hvilket særligt en investor fandt interesant.  

Christian, Mads og Rasmus blev vist på landsdækkende tv i Løvens Hule med deres virksomhed ERRANT. Det lykkedes dem få Christian Arnstedt til at investere i dem. Investeringen lød på 20% for 400.000 kroner. Christian er stolte og glad for det nye samarbejde med Christian Arnstedt og Blazar, og om investeringen siger han “Vi er vildt glade over at fået Christian Arnstedt med på vores rejse. Vi kommer til at kunne bruge hans kompetencer og viden rigtig meget, nu hvor han allerede har så meget erfaring med online salg direkte til forbrugere.” 

De tre kammerater har knoklet på for at få alting klart inden deres TV-optræden, som kulminerede i meget opmærksomhed på den lille forretning. Selv fortæller de at der er massere af sneakers på lager, og håber på at der er sko nok til alle dem som efter tv-udsendelse vil være interesseret i at prøve dem.

Positive ord med på vejen
Efter de andre løver havde takket nej får Christian Arnstedt sine medløver at han mener det kan blive investering som de kommer til at ærgre sig rigtig meget over at have sagt nej til. Det er store ord at få med på vejen som en ung virksomhed som ERRANT.

“Vi har jo tidligere set lignende nordjyske virksomheder i løvens hule, som den dag i dag klarer sig over alle forventninger” udtaler Mads Frederiksen da vi spurgte ind til ambitionsniveauet for Errant’s fremtid. Han slutter af med at fortælle at “Vi kommer at fokusere rigtig meget at vores tid og ressourcer på markedsføring for at blive mere kendt blandt danskerne” 

Du kan se mere om de populære sneakers på errant.dk her